Visuele identiteit voor gloednieuwe, Rotterdamse havo
De Havo Rotterdam is dé bovenbouw havo van Rotterdam waar doorstromende vmbo-leerlingen volledig begeleid wordt in hun overstap naar de havo, door o.a. persoonlijke coaching, een digitale leeromgeving en werken in kleine teams.
Visuele identiteit
Doelstelling van de visuele identiteit is: de school positioneren als nieuwe Havo in Rotterdam met zijn kernwaarden en profiel én een dynamische uitstraling creëren t.b.v. werving van leerlingen. Het 'stapelen' van opleidingen en Rotterdam (containers) vormen de basis van deze identiteit. De identiteit is breed toegepast: van basis-correspondentie tot wervingsmateriaal en digitale communicatiemiddelen.
> branche: onderwijs
> opdracht: concept en ontwerp van een visuele identiteit
> media: visuele identiteit en diverse huisstijltoepassingen (print en digitaal), wervingsmateriaal, website, ...
Visuele identiteit
Doelstelling van de visuele identiteit is: de school positioneren als nieuwe Havo in Rotterdam met zijn kernwaarden en profiel én een dynamische uitstraling creëren t.b.v. werving van leerlingen. Het 'stapelen' van opleidingen en Rotterdam (containers) vormen de basis van deze identiteit. De identiteit is breed toegepast: van basis-correspondentie tot wervingsmateriaal en digitale communicatiemiddelen.
> opdrachtgever:
De Havo Rotterdam (LMC voorgezet onderwijs)> branche: onderwijs
> opdracht: concept en ontwerp van een visuele identiteit
> media: visuele identiteit en diverse huisstijltoepassingen (print en digitaal), wervingsmateriaal, website, ...
> logo-animatie (door Tony van de Polder)
> signing lokalen:
Meer weten over dit project?
Ik vertel je graag meer!
Joost van Daalen
m. 06 21510616
info@joostvandaalen.nl