Visuele identiteit voor duurzame mobiliteit
Stichting Enviu Nederland zet 'wereld-veranderende' bedrijven op om de wereld te verbeteren op het gebied van voedsel, plastics, textiel en mobiliteit. Voortbouwend op hun ervaring met programma's in de maritieme sector en plastics, wil Enviu ook impact maken in mobiliteit in de stedelijke omgeving. Binnen het programma 'Enviu Mobility' wil Enviu baanbrekende interventies ontwikkelen rondom circulaire en inclusieve mobiliteit.
Visuele identiteit
Om o.a. financiering en externe partners aan dit programma te verbinden is een sterke visuele identiteit nodig als basis voor de verschillende communicatiekanalen.
Met het concept en ontwerp van deze identiteit heb ik (via De Nieuwe Gevers) graag bijgedragen aan de versterking van dit maatschappelijke, sociale, duurzame en impactvolle initiatief. Succes Enviu Mobility!
> branche: duurzaamheid/mobiliteit
> opdracht: concept en ontwerp van visuele identiteit
> media: toolkit & brandbook, ...
Visuele identiteit
Om o.a. financiering en externe partners aan dit programma te verbinden is een sterke visuele identiteit nodig als basis voor de verschillende communicatiekanalen.
Met het concept en ontwerp van deze identiteit heb ik (via De Nieuwe Gevers) graag bijgedragen aan de versterking van dit maatschappelijke, sociale, duurzame en impactvolle initiatief. Succes Enviu Mobility!
> opdrachtgever:
Enviu Mobility> branche: duurzaamheid/mobiliteit
> opdracht: concept en ontwerp van visuele identiteit
> media: toolkit & brandbook, ...
Meer weten over dit project?
Ik vertel je graag meer!
Joost van Daalen
m. 06 21510616
info@joostvandaalen.nl