Visuele identiteit voor nieuwe, Rotterdamse vmbo
Het Experience college is een uitdagende vmbo in Rotterdam, gestart in augustus 2020 als samenwerking van de GKH en het Melanchthon Mathenesse. Deze vmbo richt zich op MVI - Media, Vormgeving & ICT, op PIE - Produceren, Installeren en Energie en op Z&W - Zorg & Welzijn.
De focus ligt op het ontdekken, onderzoeken, experimenteren en creëren. Deze vier elementen worden in alle aspecten van het nieuwe schoolconcept zichtbaar en voelbaar waardoor het leren elke dag een belevenis is.
Visuele identiteit
De 'X' staat als visualisering van 'de beleving' centraal in de visuele identiteit voor deze opleiding. De identiteit is breed toegepast: van basis-correspondentie tot wervingsmateriaal en digitale communicatiemiddelen, van banieren tot belettering van het gebouw.
> branche: onderwijs
> opdracht: concept en ontwerp van een visuele identiteit
> media: visuele identiteit en diverse huisstijltoepassingen (print en digitaal), wervingsmateriaal, website, belettering, ...
> fotografie: Gertjan Kooij (Beeldboot)
Visuele identiteit
De 'X' staat als visualisering van 'de beleving' centraal in de visuele identiteit voor deze opleiding. De identiteit is breed toegepast: van basis-correspondentie tot wervingsmateriaal en digitale communicatiemiddelen, van banieren tot belettering van het gebouw.
> opdrachtgever:
Experience college (LMC voorgezet onderwijs & CVO)> branche: onderwijs
> opdracht: concept en ontwerp van een visuele identiteit
> media: visuele identiteit en diverse huisstijltoepassingen (print en digitaal), wervingsmateriaal, website, belettering, ...
> fotografie: Gertjan Kooij (Beeldboot)
belettering gebouw:
toepassingen visuele identiteit:
scholenmarktcampagne/werving:
signing gebouw/lokalen:
visuals/graphics technieklokalen Experience Centre: