Drie-in-één-identiteit voor unieke, muzikale samenwerking
Jong Metropole is unieke samenwerking tussen het Metropole Orkest, het NJO (Nationaal Jeugd Orkest) en het NJJO (Nationaal Jeugd Jazz Orkest) met als doel jonge, getalenteerde musici uit de klassieke en de lichte muziek voor te bereiden op een professionele carrière. In Jong Metropole wordt het beste van verschillende muziekwerelden samengebracht: het excellente spel uit de klassieke strijkerstraditie met swing, improvisatie en timing vanuit de jazztraditie.
Kleurrijke identiteit
In het ontwerp van de kleurrijke identiteit komen de drie muzikale organisaties samen in één initiaal: ‘M’, wisselend van vorm en dynamiek. De visuele identiteit is ondermeer toegepast in divers auditie-materiaal, audio-covers en concertpromotie en -programma’s.
> branche: kunst & cultuur
> opdracht: concept en ontwerp van identiteit en diverse promotiemiddelen
> media: visuele identiteit, diverse toepassingen zoals flyers, website, programma, banners, ...
Kleurrijke identiteit
In het ontwerp van de kleurrijke identiteit komen de drie muzikale organisaties samen in één initiaal: ‘M’, wisselend van vorm en dynamiek. De visuele identiteit is ondermeer toegepast in divers auditie-materiaal, audio-covers en concertpromotie en -programma’s.
> opdrachtgever:
NJO/Metropole Orkest/NJJO> branche: kunst & cultuur
> opdracht: concept en ontwerp van identiteit en diverse promotiemiddelen
> media: visuele identiteit, diverse toepassingen zoals flyers, website, programma, banners, ...