Visuele identiteit voor Duitse shoppingmall
Lookentor is de grootste binnenstedelijke shoppingmall in het Duitse Emsland. Deze grootschalige winkelpassage in het hart van de stad Lingen telt meer dan 50 winkels en horecagelegenheden. Lookentor Lingen is een shoppingmall van hoog niveau, dat bezoekers uit de wijde omgeving trekt.
Visuele identiteit
Mede om meer aandacht aan de geografisch ligging te geven, is in de nieuwe visuele identiteit de nadruk gelegd op de twee beginletters van Lookentor Lingen. Deze letters vormen samen het kader voor alle communicatie-uitingen en waarborgen de herkenbaarheid voor de bezoekers.
> in samenwerking met: Thomas Schaper (interior & experience design)
> branche: retail/vastgoed
> opdracht: concept en ontwerp nieuwe visuele identiteit
> media: visuele identiteit, huisstijlrichtlijnen, diverse huisstijltoepassingen, signage, ...
Visuele identiteit
Mede om meer aandacht aan de geografisch ligging te geven, is in de nieuwe visuele identiteit de nadruk gelegd op de twee beginletters van Lookentor Lingen. Deze letters vormen samen het kader voor alle communicatie-uitingen en waarborgen de herkenbaarheid voor de bezoekers.
> opdrachtgever:
Lookentor Lingen (D)> in samenwerking met: Thomas Schaper (interior & experience design)
> branche: retail/vastgoed
> opdracht: concept en ontwerp nieuwe visuele identiteit
> media: visuele identiteit, huisstijlrichtlijnen, diverse huisstijltoepassingen, signage, ...
identiteit vertaald naar ruimtelijke toepassingen door Thomas Schaper: