Visuele identiteit voor nieuwe mavo met media, vormgeving en ICT
De Media Mavo is een nieuwe, uitdagende en actieve mavo voor scholieren met interesse in film, fotografie, design, Leerlingen krijgen vanaf de eerste klas les in Media, Vormgeving en ICT met extra veel keuzevakken.
Visuele identiteit
Omdat de Media Mavo onderdeel is van het Experience college sluit de visuele identiteit op deze huisstijl aan, maar mét eigen identiteit, dynamiek en herkenbaarheid. De dynamische, steeds veranderende media-uiting ('M') en de verspreiding ervan staan centraal in de huisstijl die breed is toegepast: van wervingsmateriaal tot belettering van het gebouw.
> opdrachtgever:
Experience college (LMC voorgezet onderwijs)
> branche:
onderwijs
> opdracht:
concept en ontwerp van een visuele identiteit
> media:
visuele identiteit en diverse huisstijltoepassingen (print en digitaal), wervingsmateriaal, website, belettering, ...
> fotografie:
Gertjan Kooij (Beeldboot)