Identiteit voor jonge film- en televisiemakers
![Vers](https://joostvandaalen.nl/wp-content/uploads/2014/03/VRS_07.jpg)
De Nederlandse Vereniging voor Nieuwe Film- en Televisiemakers (NFTVM) onderging een naamswijziging: ‘VERS, nieuwe film- en televisiemakers’.
Visuele identiteit
Een nieuwe naam vereist een nieuwe visuele identiteit. Daarin verwijst de 'cirkelzaag-playbutton' naar de kernwaarden jong, ambitieus en brutaal. De nieuwe identiteit is toegepast in ondermeer de correspondentiereeks, het magazine, banieren en advertenties.
> opdrachtgever:
VERS (nieuwe film- en televisiemakers)
> branche:
film & televisie
> opdracht:
concept en ontwerp van visuele identiteit, huisstijlhandleiding en diverse huisstijlitems
> media:
visuele identiteit, logo/woordmerk, correspondentiereeks, magazine, huisstijlhandleiding, ...
![Vers](https://joostvandaalen.nl/wp-content/uploads/2017/09/VRS_04.jpg)
![Vers](https://joostvandaalen.nl/wp-content/uploads/2017/09/VRS_05.jpg)
![Vers](https://joostvandaalen.nl/wp-content/uploads/2017/09/VRS_06.jpg)
![Vers](https://joostvandaalen.nl/wp-content/uploads/2017/09/VRS_03.jpg)
![Vers](https://joostvandaalen.nl/wp-content/uploads/2017/09/VRS_01.jpg)